II edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw już dziś zapowiada się niezwykle ciekawie. Jeszcze więcej wystawców i zwiedzających, prestiżowi partnerzy honorowi i merytoryczni oraz nowość – grupy narodowe m.in. z Holandii, Mołdawii, Tajlandii czy Egiptu, świadczące o dużym zainteresowaniu polskim rynkiem wśród firm zagranicznych.
II edycja targów odbędzie się w Warszawie w dniach 14-16 kwietnia 2015 roku. Sprzedaż powierzchni wystawienniczej potrwa do końca marca 2015 roku. Jednak firmy, które chcą wybrać najlepszą lokalizację bądź zamówić usługi specjalne powinny zgłosić się do organizatora jeszcze w tym roku.
„Obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania zakupem powierzchni wystawienniczej w stosunku do roku ubiegłego. Podczas I edycji targów udowodniliśmy branży, że tego typu inicjatywa organizowana w Warszawie jest bardzo potrzebna, a targi WorldFood Warsaw zasługują na miano międzynarodowej wystawy B2B” – podkreśla Agnieszka Szpaderska, manager targów WorldFood Warsaw.
Kolejna edycja targów, tak jak rok temu, odbędzie się pod honorowym patronatem prezesa Agencji Rynku Rolnego Radosława Szatkowskiego. Wsparcia merytorycznego udzielą przedstawiciele wielu instytucji i organizacji branżowych, m.in. Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego czy Związek Sadowników RP. Nowością na targach będą grupy narodowe, na które już dziś zdecydowali się Holendrzy, Egipcjanie czy Chińczycy. Zainteresowanie wśród przedstawicieli innych państw wciąż rośnie, co potwierdza, że Polska jest dobrym partnerem biznesowym dla branży rolno-spożywczej z całego świata.
Wielu tegorocznych wystawców zdecydowało się powrócić na warszawską wystawę ze swoimi stoiskami. Są wśród nich zarówno polskie firmy, m.in. Agencja Rynku Rolnego, Bart, Eko-Herba, Falken Trade, Smaki Mazowsza, Grupa Konary, Maxpol, a także grecki Perfect Peach czy firma Freshly. Wśród wystawców znajdują się producenci dodatków do żywności, przetworów owocowych i warzywnych, produktów mięsnych czy zbożowych, a także technologii wykorzystywanych w przemyśle spożywczym.
WorldFood Warsaw to targi B2B skierowane do profesjonalistów z branży, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W pierwszej edycji udział wzięło niemal 100 wystawców i ponad 3 tysiące zwiedzających, wśród których dominowały osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwach bądź mające na nie wpływ. Wystawa to także okazja do zapoznania się z nowymi technologiami i rozwiązaniami stosowanymi w sektorze spożywczym. Specjalnie dla uczestników targów został opracowany bogaty program merytoryczny, przygotowany we współpracy z najlepszymi praktykami z branży.
Więcej informacji: www.worldfood.pl
Kontakt dla wystawców:
Agnieszka Szpaderska
agnieszka@worldfood.pl
tel. +48 22 395 66 93
Autor publikacji
dr inż. Aneta Brodziak
Autor publikacj nie udostępnił swojej wizytówki.
Z udostępnionymi informacjami, w tym opublikowanymi pracami autora, możesz zapoznać się odwiedzając jego profil - [profil autora]