Szybki kontaktySprawdz możliwości, zapytaj o warunki emisji reklam. e-mail: biuro@nutrilife.pl |
|
Reklama bannerowaZamieszczona w publikacji Reklama emitowana jest w tekscie publikacji w co najmniej 2 blokach: pod streszczeniem lub lidem publikacji oraz pod tekstem publikacji. Zamieszczona w kalendarium Banner zamieszczany jest pod tytułem wydarzenia (A) lub w prawej kolumnie (B). Wymiary banneru A: szerokość do 650px, wysokość do 150 px, banner B: szerokość do 300 px, wysokość 250/300/600 px. Dozwolony format emisji to: jpg, png i gif lub inne po uzgodnieniu. Media społecznościoweReklama emitowana jest na osi czasu i w wydarzeniach. Akceptowany format i treść muszą być zgodne z Regulaminemu Facebook. Istnieje możliwość dodatkowej promocji, zwiększającej zasięg wpisu na warunkach określonych w zasadach zamieszczania reklam na Facebook. |
Reklama natywnaPublikacja ekspercka Jej zadaniem jest umocnienie eksperckiej pozycji autora publikacji, którym może być osoba lub marka. Recenzje produktó/usług Pokazując swój produkt lub usługę zyskasz rozpoznawalność i dotrzesz do nowych lub niezdecydowanych klientów. Wywiad Narzędzie personal brandingu i public relation. Głównym jego zadaniem jest przedstawienie sylwetki osoby lub marki. Strategia ta ma za zadanie budowanie reputacji, zwiększenia wartości osoby lub marki oraz budowanie określonego wizerunku. Relacje z wydarzeń Przebij się medialnie i wykorzystaj maksymalnie korzyści jakie daje Ci udział w ważnym wydarzeniu np. konferencji, targach. Relacja z wydarzenia w którym bierzesz udział umożliwi Ci przedstawienie nie tylko swojej firmy i produktu ale także zbuduje Twój wizerunek. |