Często zadawane pytania (FAQ)

 

Konto użytkownika

Chcę zmienić hasło

Hało możesz zmienić samodzielnie. Po zalogowaniu się na konto przejdź do menu 'Ustawienia', gdzie znajdziesz formularz zmiany hasła. W przypadku problemów z hasłem, skontaktuj się mailowo z redakcją: biuro@nutrilife.pl.

Nie mogę się zalogować / nie pamiętam hasła

Sprawdź, czy:
- jeśli to Twoje pierwsze logowanie, upewnij się czy aktywowałeś konto klikając w przesłany na podany podczas rejestracji adres mailowy,
- masz wyłączony caps lock,
- podajesz prawidłowy adres mailowy; trzeba podać taki, na który zostało założone konto,
- spróbuj odzyskać hasło do konta - [ tutaj ]

Jeżeli żadna z tych podpowiedzi nie pomogła rozwiązać problemu, prosimy o kontakt e-mailowy: biuro@nutrilife.pl

Prenumerata

Czy mogę przedłużyć prenumeratę przed jej zakończeniem?

TAK. Prenumeratę możesz wykupić w każdej chwili. Twoja obecna prenumerata zostanie wydłużona o czas na jaki została wykupiona nowa prenumerata.

Jak mogę dostać fakturę?

Fakturę za wybrany pakiet możesz pobrać ze swojego konta, zakładka prenumerata. Jeśli chcesz uzyskać duplikat faktury prosimy o kontakt mailowy biuro@nutrilife.pl

 

 

Data aktualizacji: 2016-01-07 01:20:09
Czasopismo:O nas | Redakcja | Dla autorów | Patronat medialny | Kontakt
Serwis: Reklama | Regulamin | Pomoc | Kanały informacyjne (RSS)
Copyright © 2017 NutriLife.pl
  
//www.honcode.ch/HONcode/Seal/HONConduct186547_s1.gif