Szansa na nowe kontakty w branży produktów ekologicznych na rynku europejskim!
Zgodnie z hasłem przewodnim konferencji: „strategie marketingowe w sektorze produktów ekologicznych”, tematami wykładów oraz praktycznych warsztatów będzie kwestia strategii i technik służących nawiązywaniu międzynarodowych kontaktów i współpracy w branży produktów organicznych.
W dniach od 1 do 2 czerwca 2014 po raz dziewiąty otworzy swoje podwoje Organic Marketing Forum w Warszawie. Największe spotkanie branży produktów organicznych w Środkowej i Wschodniej Europie znów przyciągnie eko- przedsiębiorstwa i specjalistów z ponad 30. krajów europejskich. Przyszłoroczne OMF to nie tylko konferencja z towarzysząca jej wystawą, ale także sesje networkingowe służące nawiązaniu indywidualnych kontaktów biznesowych.
„Coraz większa część europejskiego eko-rynku leży na Wschodzie. Organic Marketing Forum 2014 roku daje możliwości nawiązania indywidualnych kontaktów oraz samoprezentacji profesjonalistom branży ze Wschodu i Zachodu” - komentuje Bernhard Jansen, główny organizator i dyrektor EkoConnect- Międzynarodowego Centrum Rolnictwa Ekologicznego Środkowej i Wschodniej Europy.
Jest to jedyne tego rodzaju spotkanie w Europie Wschodniej dające szansę na zyskanie nowych kontaktów na rynku europejskim.
Autor publikacji
Piotr Wolski
Autor publikacj nie udostępnił swojej wizytówki.
Z udostępnionymi informacjami, w tym opublikowanymi pracami autora, możesz zapoznać się odwiedzając jego profil - [profil autora]