9. Organic Marketing Forum: Europejska fachowa wystawa produktów organicznych oraz networkingowa konferencja  



9. Organic Marketing Forum

Szansa na nowe kontakty w branży produktów ekologicznych na rynku europejskim!

Udostępnij
Polub NutriLife.pl
Reklama

Zgodnie z hasłem przewodnim konferencji: „strategie marketingowe w sektorze produktów ekologicznych”, tematami wykładów oraz praktycznych warsztatów będzie kwestia strategii i technik służących nawiązywaniu międzynarodowych kontaktów i współpracy w branży produktów organicznych.

W dniach od 1 do 2 czerwca 2014 po raz dziewiąty otworzy swoje podwoje Organic Marketing Forum w Warszawie. Największe spotkanie branży produktów organicznych w Środkowej i Wschodniej Europie znów przyciągnie eko- przedsiębiorstwa i specjalistów z ponad 30. krajów europejskich. Przyszłoroczne OMF to nie tylko konferencja z towarzysząca jej wystawą, ale także sesje networkingowe służące nawiązaniu indywidualnych kontaktów biznesowych.

 

Coraz większa część europejskiego eko-rynku leży na Wschodzie. Organic Marketing Forum 2014 roku daje możliwości nawiązania indywidualnych kontaktów oraz samoprezentacji profesjonalistom branży ze Wschodu i Zachodu” - komentuje Bernhard Jansen, główny organizator i dyrektor EkoConnect- Międzynarodowego Centrum Rolnictwa Ekologicznego Środkowej i Wschodniej Europy.

 

Jest to jedyne tego rodzaju spotkanie w Europie Wschodniej dające szansę na zyskanie nowych kontaktów na rynku europejskim.

 

Autor opracowania:


Udostępnij
Polub NutriLife.pl




  Autor publikacji

dr inż. Tomasz Czernecki

dr inż. Tomasz Czernecki

Pracownik naukowy Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Praktyk oraz wykładowca m.in. dietetyki, żywienia klinicznego i nutrigenomiki. Uczestnik wielu projektów badawczych. Pomysłodawca i współwłaściciel Vitagenum.pl. Założyciel poradni dietetycznych w tym działającej przy UP w Lublinie. Redaktor naczelny Journal of NutriLife. [profil autora]

Reklama
Reklama

Zobacz także

Sesja Health Sciences & Epidemiology, 9th Warsaw International Medical Congress
Sesja Health Sciences & Epidemiology, 9th Warsaw International Medical Congress
Charakterystyka serów - klasyfikacja, wartość odżywcza, produkcja, konsumpcja
Charakterystyka serów - klasyfikacja, wartość odżywcza, produkcja, konsumpcja
FOOD-to-GO, IV Targi Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii
FOOD-to-GO, IV Targi Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii
Czasopismo:O nas | Redakcja | Dla autorów | Patronat medialny | Kontakt
Serwis: Reklama | Regulamin | Pomoc | Kanały informacyjne (RSS)
Copyright © 2017 NutriLife.pl
  
//www.honcode.ch/HONcode/Seal/HONConduct186547_s1.gif