Złote Medale WorldFood Warsaw zostaną rozdane po raz kolejny już w kwietniu!  



Do 25 marca wystawcy II edycji targów WorldFood Warsaw mogą zgłaszać swoje produkty do konkursu o Złoty Medal. Celem konkursu jest promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów WorldFood Warsaw, które odbędą się w dniach 14-16 kwietnia w Expo XXI w Warszawie.

Udostępnij
Polub NutriLife.pl
Reklama

Zgłoszone produkty zostaną ocenione w kilku kategoriach (gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe, dodatki do żywności, technologia produkcji) przez profesjonalne jury składające się z przedstawicieli środowisk naukowych oraz instytucji branżowych. Pod uwagę będą brane kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania, koncepcji marketingowej.

 

Do konkursu o Złoty Medal WorldFood Warsaw 2015 może bezpłatnie zgłosić swoje produkty każdy wystawca targów. Organizatorzy szukają produktów wyjątkowych, wyróżniających się jakością i innowacyjnością.

 

Konkurs o złoty medal WorldFood Warsaw 2015

 

W trakcie I edycji targów WorldFood Warsaw Złoty Medal przyznano firmie Stewiarnia S.C. za stewię w płynie – naturalny słodzik stanowiący doskonały zamiennik cukru. Jako debiut targowy jury doceniło sok jabłkowo-gruszkowy produkowany przez Słoneczną Tłocznię (w kategorii polskiej firmy) oraz serię makaronów i bulionów Bigbon i Rollton wytwarzanej przez Maraven Food Central (w kategorii firmy zagranicznej). Jury przyznało również serię wyróżnień dla: palcówki surowej dojrzewającej (ZMB Dystrybucja), wódki Russian Premium Blue (Premium Spiritus LTD), kapusty charsznickiej (Brassica Raczkiewicz&Reicher), sera dojrzewającego z dodatkami (Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ozorkowie), Kleur Orange (BART), Arba Mar Herbae (Arbacommerce) oraz dla piwa kult (OJSC Krinitsa).

 

Gala wręczenia nagród będzie miała miejsce podczas Bankietu Wystawców w dniu 14 kwietnia. Laureaci konkursu otrzymają pełen pakiet marketingowy oraz wsparcie organizatora w promocji ich produktu.

 

WorldFood Warsaw to targi B2B, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W drugiej edycji wystawy udział weźmie ponad 150 wystawców z 25 krajów świata. Organizatorzy spodziewają się również ponad 3 tysięcy zwiedzających.

 

Więcej informacji: www.worldfood.pl

Autor opracowania:


Udostępnij
Polub NutriLife.pl




  Autor publikacji

dr inż. Aneta Brodziak

dr inż. Aneta Brodziak


Autor publikacj nie udostępnił swojej wizytówki.
Z udostępnionymi informacjami, w tym opublikowanymi pracami autora, możesz zapoznać się odwiedzając jego profil - [profil autora]

Reklama
Reklama

Zobacz także

Badanie autentyczności olejów roślinnych
Badanie autentyczności olejów roślinnych
Czasopismo:O nas | Redakcja | Dla autorów | Patronat medialny | Kontakt
Serwis: Reklama | Regulamin | Pomoc | Kanały informacyjne (RSS)
Copyright © 2017 NutriLife.pl
  
//www.honcode.ch/HONcode/Seal/HONConduct186547_s1.gif