Złote Medale WorldFood Warsaw zostaną rozdane po raz kolejny już w kwietniu!  



Do 25 marca wystawcy II edycji targów WorldFood Warsaw mogą zgłaszać swoje produkty do konkursu o Złoty Medal. Celem konkursu jest promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów WorldFood Warsaw, które odbędą się w dniach 14-16 kwietnia w Expo XXI w Warszawie.

Udostępnij
Polub NutriLife.pl
Reklama

Zgłoszone produkty zostaną ocenione w kilku kategoriach (gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe, dodatki do żywności, technologia produkcji) przez profesjonalne jury składające się z przedstawicieli środowisk naukowych oraz instytucji branżowych. Pod uwagę będą brane kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania, koncepcji marketingowej.

 

Do konkursu o Złoty Medal WorldFood Warsaw 2015 może bezpłatnie zgłosić swoje produkty każdy wystawca targów. Organizatorzy szukają produktów wyjątkowych, wyróżniających się jakością i innowacyjnością.

 

Konkurs o złoty medal WorldFood Warsaw 2015

 

W trakcie I edycji targów WorldFood Warsaw Złoty Medal przyznano firmie Stewiarnia S.C. za stewię w płynie – naturalny słodzik stanowiący doskonały zamiennik cukru. Jako debiut targowy jury doceniło sok jabłkowo-gruszkowy produkowany przez Słoneczną Tłocznię (w kategorii polskiej firmy) oraz serię makaronów i bulionów Bigbon i Rollton wytwarzanej przez Maraven Food Central (w kategorii firmy zagranicznej). Jury przyznało również serię wyróżnień dla: palcówki surowej dojrzewającej (ZMB Dystrybucja), wódki Russian Premium Blue (Premium Spiritus LTD), kapusty charsznickiej (Brassica Raczkiewicz&Reicher), sera dojrzewającego z dodatkami (Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ozorkowie), Kleur Orange (BART), Arba Mar Herbae (Arbacommerce) oraz dla piwa kult (OJSC Krinitsa).

 

Gala wręczenia nagród będzie miała miejsce podczas Bankietu Wystawców w dniu 14 kwietnia. Laureaci konkursu otrzymają pełen pakiet marketingowy oraz wsparcie organizatora w promocji ich produktu.

 

WorldFood Warsaw to targi B2B, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W drugiej edycji wystawy udział weźmie ponad 150 wystawców z 25 krajów świata. Organizatorzy spodziewają się również ponad 3 tysięcy zwiedzających.

 

Więcej informacji: www.worldfood.pl

Autor opracowania:


Udostępnij
Polub NutriLife.pl




  Autor publikacji

dr inż. Aneta Brodziak

dr inż. Aneta Brodziak


Autor publikacj nie udostępnił swojej wizytówki.
Z udostępnionymi informacjami, w tym opublikowanymi pracami autora, możesz zapoznać się odwiedzając jego profil - [profil autora]

Reklama
Reklama

Zobacz także

Badanie autentyczności olejów roślinnych
Badanie autentyczności olejów roślinnych
II konferencja „Experts of Microbiota” 20 marca 2020 r. Katowice
II konferencja „Experts of Microbiota” 20 marca 2020 r. Katowice
V Ogólnopolska Konferencja Naukowa - Dietetyka Gerontologiczna- wyzwania i szanse
V Ogólnopolska Konferencja Naukowa - Dietetyka Gerontologiczna- wyzwania i szanse
Zaproszenie na I Ogólnopolską Konferencję Naukową Online DIETETYK I DIAGNOSTA LABORATORYJNY - WSPÓLNA PRACA DLA ZDROWIA PACJENTA.
Zaproszenie na I Ogólnopolską Konferencję Naukową Online DIETETYK I DIAGNOSTA LABORATORYJNY - WSPÓLNA PRACA DLA ZDROWIA PACJENTA.

Tematyka publikacji


DOŁĄCZ DO NAS
Czasopismo:O nas | Redakcja | Dla autorów | Patronat medialny | Kontakt
Serwis: Reklama | Regulamin | Pomoc | Kanały informacyjne (RSS)
Copyright © 2024 NutriLife.pl
  
//www.honcode.ch/HONcode/Seal/HONConduct186547_s1.gif