Podsumowanie World Food Warsaw 2015  



Relacja z drugiej edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw 2015, które odbyły się w dniach 14-16 kwietnia 2015 w Warszawie. Przez trzy dni osoby związane z branżą miały możliwość nawiązania nowych kontaktów i poszerzenia obecnych, ocenienia zapotrzebowania rynku na ich produkty czy usługi oraz śledzenia globalnych trendów. W targach wzieli udział wystawcy z Polski i zagranicy. Odbywały się panele dyskusyjne i specjalne konferencje poświęcone żywności  i trendom w branży spożywczej.

Udostępnij
Polub NutriLife.pl
Reklama

Druga edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw 2015 już za nami! Na targach zaprezentowało się ponad 200 wystawców, z czego ponad połowa przybyła z zagranicy, m.in.: Francji, Grecji, Holandii, Włoch, Hiszpanii, Czech, Niemiec, Litwy, Białorusi, Ukrainy, Republiki Macedonii, Indii, Chin, Tajwanu czy Sri Lanki. Wystawa stwarza doskonałą możliwość nawiązania współpracy biznesowej z firmami z branży spożywczej z całego świata, w tym z sieciami handlowymi. Zwiedzający mieli także okazję do wysłuchania serii wykładów w ramach Forum Dyskusyjnego.

 

Podczas targów po raz kolejny przyznano prestiżową nagrodę World Food Warsaw.

 

Złoty Medal targów World Food Warsaw otrzymali w tym roku:

  • Basilur Tea za herbatę Książka Vol. I (niebieska) w puszce 100g liściasta
  • firma Buckwheat flour za produkt STO Pudov
  • firma Carlsberg za Grimbergen – firma Fresh Nuts GmBH za produkt BBQ Maize – firma Intenson za młody jęczmień – trawę suszoną mieloną (Hordeum vulgare L.) – firma Scelta Mushrooms BV za produkt Snex – Khortytsa- Otobus Sp z o.o. za wódkę Khorysta Platinum i Khorysta Ice
  • olej z pestek dyni, olej rzepakowy i olej z orzecha włoskiego) – OSM w Kransnymstawie za chłodnik 500 g
  • PPHU Vitacorn Sp z o.o. za Trój-Pak (pakiet z trzema i olejami o pojemności 100ml każdy
  • PHUP „Jędrzejczak” Maciej Jędrzejczak za comber dojrzewający z jelenia

Debiut zagraniczny:

  • firma CRAMA Ratesti z Rumunii za wino Cabernet Sauvignon        

Debiut polski:

  • Wild Grass sp. z o.o. sp.k. za ChaiMate – naturalny napój gazowany z wysoką zawartością kofeiny

Wyróżnienia targowe:

  • Semco SGNiP za olej z nasion wiesiołka
  • Jantar za serię produktów ekologicznych
  • Varenos pienelis  UAB za "Yummy" curd cheese covered in chocolate vanilla taste
  • Wody Mineralne Ostromecko Leszek Bokiej za wodę mineralną Ostromecko
  • New Products Group za Shake Daiquiri

Stewiarnia sp.zo.o.

 

O znaczeniu Złotego Medalu WorldFood Warsaw świadczy najlepiej sukces ubiegłorocznego laureata – firmy Stewiarnia Sp. zo.o., która po udziale w targach i zwycięstwie w zmaganiach konkursowych, nawiązała atrakcyjną współpracę z sieciami handlowymi.

 

Gratulujemy Organizatorom Targów WorldFood Warsaw umiejętności organizacyjnych i profesjonalizmu w przygotowaniu wydarzenia. Patrząc na ilość zgromadzonych wystawców, jak i różnorodność produktów, które pochodziły nawet z bardzo odległych stron świata, już dziś z niecierpliwością czekamy na kolejne edycje Targów.

 

Fotorelacja

      
      

Autor opracowania:


Udostępnij
Polub NutriLife.pl




  Autor publikacji

dr inż. Aneta Brodziak

dr inż. Aneta Brodziak


Autor publikacj nie udostępnił swojej wizytówki.
Z udostępnionymi informacjami, w tym opublikowanymi pracami autora, możesz zapoznać się odwiedzając jego profil - [profil autora]

Reklama
Reklama

Zobacz także

IV edycja Targów Przemysłu Piekarskiego i Cukierniczego BAKEPOL - Fotoreportaż
IV edycja Targów Przemysłu Piekarskiego i Cukierniczego BAKEPOL - Fotoreportaż
Dni FIT&Beauty w Krakowie
Dni FIT&Beauty w Krakowie
Tajemnice pracy technologów przemysłu spożywczego
Tajemnice pracy technologów przemysłu spożywczego
Ruszyły targi WorldFood Warsaw 2016
Ruszyły targi WorldFood Warsaw 2016
Czasopismo:O nas | Redakcja | Dla autorów | Patronat medialny | Kontakt
Serwis: Reklama | Regulamin | Pomoc | Kanały informacyjne (RSS)
Copyright © 2024 NutriLife.pl
  
//www.honcode.ch/HONcode/Seal/HONConduct186547_s1.gif